اخبار

ارائه سرویس جوابدهی آنلاین آزمایش در آزمایشگاه نانو

این روزها به دلیل شیوع کرونا، فعالیت‌های روزمره ما تحت‌الشعاع مراقبت‌های ناشی از این مسئله قرار دارد. برخلاف بسیاری دیگر از کارها، سنجش سلامتی و انجام تست‌های پزشکی موضوعی نیست که بتوان آن را به تعویق انداخت. در این شرایط و با توجه به محدودیت‌هایی که همه‌ی افراد جامعه، علی‌الخصوص افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای، سالمندان، خانم‌های باردار و کودکان باید رعایت کنند، چگونه می‌توان آزمایش‌های پزشکی را بدون نگرانی انجام داد؟

خبر خوب این است که کلیه مراحل انجام آزمایش‌های پزشکی به‌صورت غیرحضوری قابل انجام است. همانطور که در مطالب قبلی نوشته بودیم، در آزمایشگاه نانو ارومیه امکان نمونه‌گیری در منزل با رعایت کامل ضوابط بهداشتی وجود دارد.

اما پس از نمونه‌گیری و انجام آزمایش هم لازم نیست حضوراً به آزمایشگاه مراجعه کنید. شما می‌توانید نتیجه آزمایش‌ها را بدون رفتن به آزمایشگاه و به سادگی از طریق اینترنت بر روی کامپیوتر یا گوشی همراه خود و بدون پرداخت هزینه دریافت کنید.

دریافت الکترونیکی نتیجه آزمایش در آزمایشگاه نانو به دو روش جوابدهی آنلاین و پیامکی قابل‌انجام است. همچنین اگر مایل به دریافت نسخه کاغذی جواب آزمایش بدون مراجعه به آزمایشگاه هستید، نتیجه آزمایش با پیک به آدرس شما ارسال خواهد شد. برای هماهنگی در این خصوص، آن را با پرسنل بخش پذیرش مطرح کنید.

ارسال کاغذی

ارسال نتیجه آزمایش با پیک به آدرس منزل یا محل کار شما

ارسال کاغذی

ارسال پیامک

دریافت نتیجه آزمایش به‌صورت پیامک بر روی تلفن همراه شما

ارسال پیامک

برای دریافت آنلاین نتایج آزمایش لطفا توجه داشته باشید:

  • در هنگام ثبت آزمایش در پذیرش آزمایشگاه، حتماً شماره تلفن همراه و کد ملی خود را اعلام نمایید؛ در غیر این صورت قادر به مشاهده اینترنتی جواب آزمایش نخواهید بود. 
  • برای ورود به بخش جوابدهی آنلاین، لازم است شماره تلفن و کد ملی خود را با صفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • نتایج اینترنتی آزمایش پس از تکمیل آزمایش و تسویه حساب در سایت آزمایشگاه قابل دسترسی است.

اگر در رابطه با هر یک از این روش‌ها سؤالی دارید، همکاران ما با شماره تلفن‌های ۰۴۴۳۳۴۵۷۹۹۶ و ۰۴۴۳۳۴۵۷۹۹۳ آماده راهنمایی شما هستند.

مطالب بیشتر در بخش مقالات سایت آزمایشگاه نانو

آزمایشگاه پاتوبیولوژی نانو، یکی از مراکز مجهز آزمایشگاهی بخش خصوصی در ارومیه و آذربایجان‌غربی است که از اواخر سال ۱۳۹۷ با بهره‌گیری از تجهیزات مدرن و منحصربه‌فرد آزمایشگاهی و با رویکردی بیمار-محور در خدمت جامعه پزشکی و طیف وسیعی از بیماران مراجعه‌کننده از هموطنان گرامی و بیماران کشورهای همجوار قرار گرفته است و افتخار دارد به عنوان یکی از کامل‌ترین و بهترین آزمایشگاه‌های ارومیه در خدمت مردم عزیز این منطقه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *