اخبار

برگزاری جشن روز ملی علوم آزمایشگاهی در آزمایشگاه نانو

۳۰ فروردین روز بزرگداشت دانشمند ارجمند، اسماعیل جرجانی، بنیانگذار و پدر علوم آزمایشگاهی است که در تقویم ایام رسمی کشورمان به عنوان روز ملی آزمایشگاه و علوم آزمایشگاهی ثبت شده است.

حکیم جرجانی جزو اولین اطبای ایرانی است که کتاب ارزشمند خود، «ذخیره خوارزمشاهی» را به زبان فارسی تالیف کرد. این کتاب دایره‌المعارف پزشکی بزرگی به زبان فارسی به شمار می‌رود که در آن مباحث گوناگون پزشکی مورد بررسی قرار گرفته است.

به مناسبت این روز و برای تقدیر از زحمات تیم آزمایشگاه نانو، مراسم جشنی در این مرکز برگزار گردید.

آزمایشگاه نانو در ششمین سال فعالیت خود، همچنان یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین مراکز آزمایشگاهی در سطح استان آذربایجان غربی است که با تکیه بر تجهیزات پیشرفته و پرسنل متخصص خود، پذیرای تعداد کثیری از مراجعان از استان آذربایجان غربی، استان‌های همجوار و کشورهای همسایه است.

مطالب بیشتر در بخش مقالات سایت آزمایشگاه نانو

آزمایشگاه پاتوبیولوژی نانو، یکی از مراکز مجهز آزمایشگاهی بخش خصوصی در ارومیه و آذربایجان‌غربی است که از اواخر سال ۱۳۹۷ با بهره‌گیری از تجهیزات مدرن و منحصربه‌فرد آزمایشگاهی و با رویکردی بیمار-محور در خدمت جامعه پزشکی و طیف وسیعی از بیماران مراجعه‌کننده از هموطنان گرامی و بیماران کشورهای همجوار قرار گرفته است و افتخار دارد به عنوان یکی از کامل‌ترین و بهترین آزمایشگاه‌های ارومیه در خدمت مردم عزیز این منطقه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *