PCR سلولی مولکولی مراقبت‌های پزشکی

افتتاح بخش تخصصی جدید PCR در آزمایشگاه نانو

بخش سلولی و مولکولی آزمایشگاه نانو یکی از مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین بخش‌های موجود در این زمینه، و آزمایشگاه نانو اولین آزمایشگاه دارای بخش جداگانه برای این منظور در شمال‌غرب کشور است. این قسمت از آزمایشگاه نانو در فضایی کاملا جدا از سایر بخش‌های آزمایشگاه، در محیطی به مساحت تقریبی ۹۰ متر مربع با ورودی و سالن جداگانه طراحی شده است.

طراحی و تجهیز این قسمت با رعایت بالاترین سطح ایمنی زیستی و سیستم‌های ایزولاسیون و سیستم فیلتراسیون پیشرفته‌ ضد ویروسی انجام گرفته است و با استانداردهای جهانی و چک‌لیست سازمان بهداشت جهانی و وزارت بهداشت و درمان ایران مطابقت کامل دارد.

با توجه به اهمیت ایمنی در این بخش و کار با انواع ویروس‌های کشنده و خطرناک، رعایت پروتکل‌های حفاظتی برای کارکنان و همچنین مراجعه‌کنندگان آن بسیار مهم و حیاتی است. به این منظور، سیستم تمام‌اتوماتیک ضدعفونی توسط اشعه ماوراء‌بنفش در این بخش مستقر شده است که خودِ این سیستم نیز توسط دو محور دستی و کنترل از راه دور به‌صورت دائمی تحت نظر است.

آزمایشگاه نانو همواره در تلاش برای به خدمت گرفتن آخرین تکنولوژی‌های روز در تجهیزات بخش‌های مختلف آزمایشگاهی است. تیم مدیریتی آزمایشگاه نانو با تلاش شبانه‌روزی توانسته‌اند آخرین تکنولوژی پی‌سی‌آر را وارد این مرکز کرده و و با وجود شرایط دشوار تحریم، بخش سلولی و مولکولی آزمایشگاه نانو را مجهز به دستگاه Real time شرکت کیاژن آلمان نمایند. این دستگاه در نوع خود چه از نظر دقت و چه از نظر سرعت، در بین دستگاه‌های مشابه بی‌نظیر است.

مطالب بیشتر در بخش مقالات سایت آزمایشگاه نانو

آزمایشگاه پاتوبیولوژی نانو، یکی از مراکز مجهز آزمایشگاهی بخش خصوصی در ارومیه و آذربایجان‌غربی است که از اواخر سال ۱۳۹۷ با بهره‌گیری از تجهیزات مدرن و منحصربه‌فرد آزمایشگاهی و با رویکردی بیمار-محور در خدمت جامعه پزشکی و طیف وسیعی از بیماران مراجعه‌کننده از هموطنان گرامی و بیماران کشورهای همجوار قرار گرفته است و افتخار دارد به عنوان یکی از کامل‌ترین و بهترین آزمایشگاه‌های ارومیه در خدمت مردم عزیز این منطقه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *