بارداری ژنتیک

آیا سندرم داون در مرحله جنینی قابل تشخیص است؟

سندروم داون یکی از بیماری‌های ژنتیکی مادرزادی است که به دلیل تغییر در کروموزم‌های جنین به وجود می‌آید. امکان تشخیص این بیماری در دوران جنینی وجود دارد. با توجه به اینکه این بیماری درمان خاصی ندارد، شناخت آن و روش‌های کنار آمدن با این بیماری بسیار پراهمیت است. فرایند غربالگری پیش از تولد شامل تست‌هایی گوناگون است که توسط پزشک متخصص از شما خواسته می‌شود تا انجام دهید.

آزمایش های غربالگری دوران بارداری در ارومیه

پزشکان متخصص زنان و زایمان با بررسی پرونده شما، تست‌های غربالگری را در صورت نیاز تجویز می‌کنند. برای انجام آزمایش غربالگری بارداری، لازم است به مراکز معتبر و مورد تأیید مراجعه نمایید. در ارومیه برای این منظور می‌توانید به آزمایش نانو واقع در خیابان حسنی، ساختمان دکتر هاشمی مراجعه کنید. این آزمایشگاه با دارا بودن آخرین تکنولوژی‌های روز و پرسنل مجرب و همچنین مجوزهای انجام این آزمایش ها، آماده ارائه خدمات آزمایشگاهی به خانم های باردار است.

برای سفارش آزمایش، با ما با شماره تلفن‌های ۰۴۴۳۳۴۵۷۹۹۳ و ۰۴۴۳۳۴۵۷۹۹۶ و یا از طریق واتساپ با شماره ۰۹۱۴۸۰۵۲۷۲۴ تماس بگیرید.

همچنین در آزمایشگاه نانو برای دریافت نتیجه آزمایش، نیازی به مراجعه حضوری نیست و برای دریافت اینترنتی نتیجه آزمایش به صورت رایگان، می توانید به بخش جوابدهی آنلاین در سایت آزمایشگاه نانو مراجعه کنید.

مطالب بیشتر در بخش مقالات سایت آزمایشگاه نانو

آزمایشگاه پاتوبیولوژی نانو، یکی از مراکز مجهز آزمایشگاهی بخش خصوصی در ارومیه و آذربایجان‌غربی است که از اواخر سال ۱۳۹۷ با بهره‌گیری از تجهیزات مدرن و منحصربه‌فرد آزمایشگاهی و با رویکردی بیمار-محور در خدمت جامعه پزشکی و طیف وسیعی از بیماران مراجعه‌کننده از هموطنان گرامی و بیماران کشورهای همجوار قرار گرفته است و افتخار دارد به عنوان یکی از کامل‌ترین و بهترین آزمایشگاه‌های ارومیه در خدمت مردم عزیز این منطقه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *