PCR سلولی مولکولی

آزمایش کرونا برای مسافرت های خارجی در ایام تعطیلات عید نوروز

ضمن عرض تبریک سال نو به همه هموطنان گرامی و آرزوی ایام خوش در سال پیش رو، به اطلاع می‌رساند برای رفاه حال مسافران گرامی عازم خارج از کشور، بخش PCR آزمایشگاه نانو به جز روزهای ۳۰ اسفند، اول فروردین و ۱۳ فروردین، در ایام تعطیلات نوروزی آماده انجام آزمایش PCR کرونا است.

  • nano-b-1399-12-09-02

    قابل توجه مسافران پروازهای خارجی

    به توجه به برنامه زمانی اعلام‌شده، مسافران نوروزی روز دوم فروردین، حتماً در روز ۲۹ اسفند برای تست PCR کرونا به آزمایشگاه نانو مراجعه فرمایند.

    اطلاعات بیشتر

لازم به ذکر است برای رعایت هرچه دقیق‌تر امنیت و سلامت مراجعان آزمایشگاه، بخش PCR آزمایشگاه نانو در یک طبقه مجزا، در یک واحد کاملا جداگانه از سایر بخش‌های آزمایشگاه و با پذیرش جداگانه انجام می‌شود و از این بابت سایر مراجعه‌کنندگان به آزمایشگاه نگرانی از بابت احتمال آلودگی به ویروس کرونا از بیماران احتمالی ندارند.

نمونه‌برداری این آزمایش از انتهای بینی (نازال) و انتهای حلق (فارنکس) انجام می‌شود.

نتایج آزمایش در صورت عدم‌نیاز به تکرار پس از ۲۴ ساعت آماده می‌شود. اگر نمونه‌برداری قبل از ساعت ۲ ظهر انجام شود معمولا نتیجه آزمایش پس از ساعت ۹ شب از بخش جوابدهی سایت آزمایشگاه نانو قابل دریافت است.

برای رزرو این آزمایش و هماهنگی، می توانید با تلفن اختصاصی پذیرش بخش PCR با شماره ۰۴۴۳۳۴۴۳۹۶۶ تماس بگیرید.

مطالب بیشتر در بخش مقالات سایت آزمایشگاه نانو

آزمایشگاه پاتوبیولوژی نانو، یکی از مراکز مجهز آزمایشگاهی بخش خصوصی در ارومیه و آذربایجان‌غربی است که از اواخر سال ۱۳۹۷ با بهره‌گیری از تجهیزات مدرن و منحصربه‌فرد آزمایشگاهی و با رویکردی بیمار-محور در خدمت جامعه پزشکی و طیف وسیعی از بیماران مراجعه‌کننده از هموطنان گرامی و بیماران کشورهای همجوار قرار گرفته است و افتخار دارد به عنوان یکی از کامل‌ترین و بهترین آزمایشگاه‌های ارومیه در خدمت مردم عزیز این منطقه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *