اخبار

به نقل از فارس نیوز: آزمایشگاه نانو با امکان تومورشناسی در ارومیه افتتاح شد

دکتر معصوم غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: پیشرفته‌ترین آزمایشگاه نانو در ارومیه که به دستگاه‌های پاتولوژی سی‌تولوژی با امکان تومورشناسی ژنتیکی مجهز است، افتتاح شد.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های آزمایشگاهی این مجموعه از آخرین فناوری تشخیصی سال ۲۰۱۸ میلادی بهره‌مند است.

مدیر آزمایشگاه نانو ارومیه اضافه کرد: این مجموعه نیازهای بیماران آذربایجان غربی را برطرف می‌کند و از این پس دیگر نیاز نیست بیماران برای تشخیص بعضی از بیماری‌های ژنتیکی و تومورشناسی به شهرهای دیگر مراجعه کنند.

وی بیان کرد: برای بهره‌برداری از آزمایشگاه نانو بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده است.

گفتنی است در مراسم افتتاح این مرکز تشخیصی که شامگاه امروز، پنجشنبه برگزار شد، نادر قاضی پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و محمدرضا علیزاده امامزاده، رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه حضور داشتند.

 

منبع: فارس نیوز

مطالب بیشتر در بخش مقالات سایت آزمایشگاه نانو

آزمایشگاه پاتوبیولوژی نانو، یکی از مراکز مجهز آزمایشگاهی بخش خصوصی در ارومیه و آذربایجان‌غربی است که از اواخر سال ۱۳۹۷ با بهره‌گیری از تجهیزات مدرن و منحصربه‌فرد آزمایشگاهی و با رویکردی بیمار-محور در خدمت جامعه پزشکی و طیف وسیعی از بیماران مراجعه‌کننده از هموطنان گرامی و بیماران کشورهای همجوار قرار گرفته است و افتخار دارد به عنوان یکی از کامل‌ترین و بهترین آزمایشگاه‌های ارومیه در خدمت مردم عزیز این منطقه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *