PCR اخبار سلولی مولکولی

آزمایشگاه نانو دو ساله شد

دومین سالگرد آزمایشگاه پاتوبیولوژی نانو در حالی فرا رسید که شیوع کرونا نفس زندگی را بریده است.

از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا، آزمایشگاه نانو قدم در مسیر فعالیت برای کمک به روند تشخیص این بیماری مهلک گذاشت. خوشحالیم که در روز جشن آغاز بکار آزمایشگاه نانو، گام دیگری برای خدمت به هموطنان عزیز در این مسیر برداشتیم.

پس از ماه‌ها تلاش، بخش مولکولی آزمایشگاه نانو به سامانه سراسری تشخیص مولکولی کرونا پیوست تا خدمت جدیدی به هموطنانی که قصد مسافرت به خارج از کشور را دارند، و همچنین مراجعانی که احتیاج به تست مولکولی یا PCR ویروس Covid-19 دارند در این مرکز عرضه شود. با آغاز بکار این بخش در زمینه آزمایش کرونا، عزیزان ساکن ارومیه و استان آذربایجان غربی برای انجام این تست لزومی به مسافرت به تهران یا استان‌های دیگر ندارند.

برای سفارش انجام آزمایش PCR کرونا، با پذیرش آزمایشگاه با شماره تلفن ۰۴۴۳۳۴۵۷۹۹۳ تماس حاصل فرمایید.

مطالب بیشتر در بخش مقالات سایت آزمایشگاه نانو

آزمایشگاه پاتوبیولوژی نانو، یکی از مراکز مجهز آزمایشگاهی بخش خصوصی در ارومیه و آذربایجان‌غربی است که از اواخر سال ۱۳۹۷ با بهره‌گیری از تجهیزات مدرن و منحصربه‌فرد آزمایشگاهی و با رویکردی بیمار-محور در خدمت جامعه پزشکی و طیف وسیعی از بیماران مراجعه‌کننده از هموطنان گرامی و بیماران کشورهای همجوار قرار گرفته است و افتخار دارد به عنوان یکی از کامل‌ترین و بهترین آزمایشگاه‌های ارومیه در خدمت مردم عزیز این منطقه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *