اخبار

استخدام فارغ‌التحصیلان علوم آزمایشگاهی در آزمایشگاه نانو ارومیه

آزمایشگاه نانو ارومیه به‌منظور گسترش خدمات خود به‌دنبال جذب دانش‌آموختگان علوم آزمایشگاهی است که در صورت دارا بودن شرایط مورد نظر، در یکی از این دو قسمت مشغول به‌کار خواهند شد:

استخدام کارشناس نمونه‌گیری در منزل

نفرات استخدام شده در این بخش در قسمت نمونه‌برداری با آزمایشگاه نانو همکاری خواهند داشت که عمدتاً در ارتباط با خدمات نمونه‌برداری در منزل و همچنین نمونه‌برداری از کارکنان سازمان‌ها و مؤسساتِ طرف قرارداد با آزمایشگاه، برای پایش سلامت پرسنل آنها خواهد بود.

شرایط مورد نیاز:

  • فارغ‌التحصیل علوم آزمایشگاهی
  • سابقه کار در آزمایشگاه در بخش نمونه‌برداری از بزرگسالان، کودکان و اطفال
  • دارای وسیله نقلیه شخصی

علاوه بر نمونه‌گیری، این افراد به عنوان نیروهای پشتیبان تیم اصلی نانو در نظر گرفته می‌شوند و با دریافت آموزش‌های تدریجی و در صورت کسب صلاحیت‌های مورد انتظار، در اولویتِ استخدام آزمایشگاه نانو برای کارشناسان آزمایشگاهی قرار خواهند گرفت.

استخدام کارشناس بخش‌های فنی آزمایشگاه

در این بخش، اولویت استخدام با فارغ‌التحصیلان علوم آزمایشگاهی است.

  • چنانچه علاقه‌مند به پیوستن به تیم نانو در هر یک از دو گزینه فوق هستید، پس از مطالعه شرایط کلی، فرم موجود در بخش فرصت‌های شغلی در آزمایشگاه نانو را پر کنید. همچنین در این بخش می‌توانید از دیگر موقعیت‌های شغلی مورد نیاز برای آزمایشگاه نانو ارومیه مطلع شوید.

داوطلبان هر دو گروه پس از بررسی اطلاعات دریافتی و در صورتی که واجد شرایط باشند برای مصاحبه حضوری انتخاب خواهند شد. سپس شرایط کار به شکل کامل تشریح خواهد شد و در صورت رسیدن به توافق، به تیم نانو خواهید پیوست.

مطالب بیشتر در بخش مقالات سایت آزمایشگاه نانو

آزمایشگاه پاتوبیولوژی نانو، یکی از مراکز مجهز آزمایشگاهی بخش خصوصی در ارومیه و آذربایجان‌غربی است که از اواخر سال ۱۳۹۷ با بهره‌گیری از تجهیزات مدرن و منحصربه‌فرد آزمایشگاهی و با رویکردی بیمار-محور در خدمت جامعه پزشکی و طیف وسیعی از بیماران مراجعه‌کننده از هموطنان گرامی و بیماران کشورهای همجوار قرار گرفته است و افتخار دارد به عنوان یکی از کامل‌ترین و بهترین آزمایشگاه‌های ارومیه در خدمت مردم عزیز این منطقه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *