اخبار

سریال تلویزیونی «دخترم نرگس» به میزبانی آزمایشگاه نانو

این روزها شاهد پخش سریال تلویزیونی «دخترم نرگس» از شبکه یک سیما هستیم، سریالی که سال گذشته با حضور بازیگران و دست‌اندرکاران سرشناس سینما و تلویزیون در شهر و استان عزیزمان به تولید رسیده است.

این سریال به نویسندگی و کارگردانی باقر پیران در ۲۷ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای توسط صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌غربی تهیه شده است و از ۸ تیرماه هر شب ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

در این سریال بازیگران مطرح کشور چون محمود پاک‌نیت، حسین سحرخیز، مهوش صبرکن، رحیم نوروزی، مریم خدارحمی، فریبا طالبی، امیرحسین صدهزاری، ‌هاشم چاووشی، جمال ذوالقدر، پدرام رحمانی، ماهرخ رفیع‌زاده، کامیار شکیبایی، شراره مظلومی فرد، هرمینه بارسنجی، عباس سرودی، فریدون سید سیاح، عفت مه‌پور و … حضور دارند.

داستان دخترم نرگس در بستر پلیسی-اجتماعی روایت می‌شود و دارای گره‌ها و فراز و فرودهای غیر‌قابل‌پیش‌بینی است.

آزمایشگاه نانو ارومیه افتخار این را داشت که میزبان قسمت‌هایی از صحنه‌های فیلم‌برداری‌شده در این سریال باشد. این روزها که تب سریال دخترم نرگس داغ است، ما نیز خاطراتی از عوامل ضبط و هنرپیشه‌ها و تهیه کنندگان این سریال زیبا را اینجا به اشتراک می‌گذاریم.

برای همه دست‌اندر‌کاران این سریال جذاب و فعالان فرهنگی استان که در این سریال خوش درخشیده‌اند آرزوی سلامتی داریم.

مطالب بیشتر در بخش مقالات سایت آزمایشگاه نانو

آزمایشگاه پاتوبیولوژی نانو، یکی از مراکز مجهز آزمایشگاهی بخش خصوصی در ارومیه و آذربایجان‌غربی است که از اواخر سال ۱۳۹۷ با بهره‌گیری از تجهیزات مدرن و منحصربه‌فرد آزمایشگاهی و با رویکردی بیمار-محور در خدمت جامعه پزشکی و طیف وسیعی از بیماران مراجعه‌کننده از هموطنان گرامی و بیماران کشورهای همجوار قرار گرفته است و افتخار دارد به عنوان یکی از کامل‌ترین و بهترین آزمایشگاه‌های ارومیه در خدمت مردم عزیز این منطقه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *